Netfæjst 2011 - Nu med Mini-events og Morfar!

by Kazz — on  , 

cover-image

Så er ventetiden endelig forbi! Igen er dagen opranden, hvor vi sparker livet i løgene og siger: ''En kasse øl på 24 timer? Det kan jeg sagtens klare!'' Og igen i år har vi overgået os selv når det kommer til aktiviteter og happenings.

Nogen vil måske sige at vi med at disse tiltag er kommet lidt væk fra essensen af NetFæjzten, at vi er blevet lidt afsporet i vores søgen efter af gøre NetFæjzten spændende, og mere.. æh.. publikums venlig, meeen det tror jeg nu ikke vi skal være bange for. Den velkendte NetFæjzt-ånd vil stadigvæk være at finde under hele ugen! Achievementsystemet har desuden fået en overhaling, og virker nu mere balanceret. Og efter denne lille reflektion vil jeg præsentere to af dette års nye tiltag.

  1. Mini-events - I et forsøg på at peppe achievementsystemet lidt op og tilføje en smule ekstra, har vi introduceret en række små konkurrencer i løbet af ugen. Det er endnu ikke fastlagt hvilke der er tale om idet det først vil blive besluttet under fæjzten.

2: Morfar - Ja, du læste rigtigt, Efter at have opholdt sig under radaren i en årrække, er det endelig lykkedes at få kontakt, og hans tilstedeværelse er hermed bekræftet. Vi hilser ham selvfølgelig velkollem, og håber at han ikke har glemt hvordan man spiller Bomberman.

Ellers er der jo selvfølgelig de sædvanlige arrangementer, Mandags-ølkroket, Onsdags-grillzz, og Julifrokosten om fredagen.

Hele herligheden løber af stablen fra lørdag d. 23 Juli omkring middag, et nærmere tidspunkt følger senere. Så er der vist ikke mere at sige bortset fra:

Vel mødt, og al magt til folket!

Kazz

-----Update-----

Starttidspunktet er hermed bekræftet til lørdag d. 23/7 kl.13, wuhuu!!

Comments