Netfæjst 2008 - Danmarks længste fæjst!!

by Kazz — on  , 

cover-image

Ja så er tiden opranden. Store som små samles man i det lille hus ude i Gånsager fra alle egne i det danske land, for at fejre mikroprocessoren og de ting den har bragt med sig. Begivenheden starter lørdag d. 26/7 henad middag, og slutter søndag d. 3/8 - henad middag.. Undertegnede har virkelig været i sving og lavet en poll, hvor man kan stemme om hvad juli-frokosten, som bliver afviklet lørdag d. 2/8 (Ja, det er jo mig der har bestemt at uge 31 skal skal rage et stykke ind i august!).

Desuden kan jeg løfte sløret for en prisuddeling, som jeg har konstrueret og perfektioneret over de sidste par uger. Eller timer..

I kategorien: Hurtigste chocobo til lvl 99 - Tyroler!!

I kategorien: Flest film på en uge - Brian ''Er der nogen der kan huske om jeg har set den her film tidligere i dag??'' Brisch

I kategorien: Største fladskærm og mindste opløsning - Morfar (42" og Atomic Bomberman)

I Kategorien: Mest fuld til øl-kroket - Kazz (<-- Vinderen!!)

I kategorien: Største multiplayer-entusiast - Baron ''Singleplayer er for n00bs!!'' Buksebrand

I kategorien: Flest sejre i Atomic Bomberman - Ludomesteren!!

I kategorien: Hurstigst skiftende interesse for et spil - Pezklovn (Arrgghh, dårligste spil nogensinde!! Quit, quit!! ....Ah, man kunne jo også liiige..)

I kategorien: Bedste hund - Leo!!

Vel mødt og... All Glory To The Hypnotoad!!

Kazz

Comments