Netfæjst 2007 - Nu med internet + boost!!

by Kazz — on  , 

cover-image

Ja du læste rigtigt. Jeg kan hermed bekræfte rygterne om at der er fæjst i Casa de Sørensen igen i år. Mens de gamle spiller fandango på langelandsfestivalen kan vi låne huset, og så længe vi bare lufter hunden og vander guldfiskene skulle de ikke have nogen problemer med det. Jeg ringer til DLG og får fat i så meget båndbredde som muligt til de dage hvor vi skal bruge det. Desuden tror jeg mine forældre og naboer ville blive glade hvis vi agerer en slags "neighbourhood watch", og sørger for at tyve og banditter ikke render med det hele. Til at hjælpe os med det har jeg i år allieret mig med et hemmeligt våben nemlig L.A.R.S. (Lammetæver Alle Røvere og Slubberter). Nu tænker du måske "Jamen er det nok?" Og dertil kan jeg kun svare : JA!. For L.A.R.S. han er syg!! Og jeg mener ikke syg som i : "Slip den fladskærm eller jeg giver dig influenza!" Nej jeg mener Bruce Lee, Steven Seagal og L:Ron:Harald-syg! Nå... ahem... men i kan komme væltene med jeres elektroniske apperaturer og agregater fra fredag d.27 omkring middag. I kan jo lige skrive hvornår i kommer i den thread som Ludo har lavet.

Vel mødt n00bs!

Comments